

Ako prebieha DPH registrácia
Registráciu na DPH pre Vás zariadi daňový poradca kompletne, vrátane komunikácie s daňovým úradom.
Registrácia prebieha v nasledovných krokoch:
-
Úvodná konzultácia cez telefón alebo iné rozhranie, počas ktorej analyzujeme, či je reálne, aby bola registrácia na DPH úspešná. Túto analýzu poskytujeme bez poplatku.
-
Záväzná objednávka našich služieb. Uzavretie zmluvy a spracovanie GDPR dokumentácie.
-
Platba zálohy 120 eur (vrátane DPH). Táto záloha bude vrátená v prípade, ak bude registrácia neúspešná z dôvodov na našej strane.
-
Podpis plnej moci, na základe ktorej budeme podávať žiadosť o registráciu na daňový úrad a komunikovať s daňovým úradom.
-
Zoznam požadovaných podkladov pre účely registrácie - je potrebné preukázať tzv. ekonomickú činnosť. Podklady sa zasielajú elektronicky (pdf).
-
Podanie žiadosti o registráciu na DPH spolu s podkladmi na daňový úrad.
-
Ústne pojednávanie u správcu dane - zúčastníme sa ho daňový poradca na základe plnej moci.
-
Prípadné doplnenie podkladov po dohode so správcom dane.
-
Registrácia na DPH správcom dane.
-
Vyfakturujeme poplatok za DPH registráciu po odpočítaní zaplatenej zálohy, t.j. 280 eur + DPH.
Celá komunikácia s nami, vrátane všetkých dokladov, sú prísne dôverné.